torsdag 21 maj 2015

Workout for that v-shaped back

Back Time

Idag har jag tyvärr inte känna mig 100 % på topp. Jag har varit uppsvullen i magen och haft lite lätt ont i huvudet. Dessutom var det tänkt att jag skulle ha lektioner hela dagen idag men jag orkade inte med det, utan tog en lugn morgon hemma i stället, jag passade på att studera, vila och kolla på tv-serier. Sedan jag satte mig på tunnelbanan till skolan. Nu när jag väl är hemma igen så känns det mycket bättre i kroppen, tänk vad mycket lite frisk luft och solsken kan göra.

Igår kväll tränade jag ryggen med min pojkvän och på mitt träningspass gjorde jag dessa övningar efter en springtur på gångbandet.
Marklyft
Rodd med brett grepp
Chin ups
Hög rodd i kabelmaskin

När jag gick hem från SATS kändes ryggen helt stel och full med pump, vilken underbar känsla! För att inte tala om träningsvärken som gör sig påmind idag, just Love It!



//Today, unfortunately, I did not feel 100% at my peak. I had a swollen stomach and also some light headache. Moreover it was thought that I would have lessons all day today but I didnt feel like it, but took a quiet morning at home instead, I took the opportunity to study, rest and watch TV series. Then later I sat on the subway to school. Now when I'm home again I feel much better in my body, imagine what little fresh air and sunshine can do.

Last night I trained back with my boyfriend and on my workout I did these exercises:
Deadlift
Rowing with wide grip
Chin ups
High rowing in the cable machine

When I went home from SATS my back felt completely rigid and full with pump, what a wonderful feeling! Not to mention the muscle soreness that makes itself felt today, just love that feeling!