onsdag 20 maj 2015

Triceps and abs

God Eftermiddag

Igår tränade jag först triceps och sen mage. Jag provade en övning som jag inte har gjort på väldigt väldigt länge och som jag aldrig har tränat seriöst på. Mestadels eftersom jag har varit för svag för den. Dips!! Det var superkul, inte för att jag klarade många repetitioner utan för att jag klarade att göra ordentliga dips. Var stolt över dina egna framgångar hur små de än må vara.
Uppvärmning: 5 min crosstrainer

Triceps

Pusch down i kabelmaskin - 4 set, 15, 10, 10, 10 reps

Dips - 3 set, 2, 1, 1 reps
Hantelpress bakom huvudet - 3 set, 10 reps
En hands pusch down i kabelmaskin - 3 set, 10 reps

Mage


Lutande situps - 4 set, 10, 8, 8 reps
Sidolyft i belly- back ställning - 4 set, 10 reps (8kg vikt extra)

//Good Afternoon

Yesterday I trained first triceps and then abs. I tested an exercise that I have not done for a very very long time and I've never trained it seriously. Mostly because I have been too weak for it. Dips !! It was super fun, not because I did many of them but because I managed to make proper dips. Be proud of your successes however small they may be.

Warm up: 5 min crosstrainer

Triceps
Pusch down the cable machine - Set of 4, 15, 10, 10, 10 reps
Dips - 3 sets, 2, 1, 1 Reps
Dumbbell Press behind the head - 3 sets, 10 reps
One hands Pusch down the cable machine - 3 sets, 10 reps

Abs
Leaning situps - Set of 4, 10, 8, 8 reps
Lateral Raise in belly- reverse position - 4 sets, 10 reps (8kg weight added)