fredag 22 maj 2015

Todays planing

Much to do


Idag klev jag upp tidigt och gjorde pannkakor och havregrynsgröt till min pojkvän innan han skulle åka till jobbet. Jag börjar arbeta först kl fyra idag och kände därför att jag kunde ägna en extra timme i köket så att han fick en bra start på dagen.

Innan jobbet idag ska jag hinna med att både gymma och plugga, jag vet dock inte vilket träningspass som jag ska göra kanske ben, kanske mage eller kanske biceps, vi får se helt enkelt. Sen ska jag köra min motorcykel till jobbet i dag för första gången, jag är så spänd!
Ha en underbar fredag!



//Today I got up early and made pancakes and oatmeal for my boyfriend before he would go to work. I start work first at four today and felt because I could spend an extra hour in the kitchen so that he got a good start to the day.
Before the job today, I will have enough time to both gyms and plug, I know not what workouts I should do might legs, maybe your stomach or maybe biceps, we'll see quite easily. Then I drive my motorcycle to work today for the first time, I'm so excited!
Have a great Friday!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar