onsdag 6 maj 2015

New protein on my shelfs

Whey Starnutrition

Iförgår kväll var jultomten på besök, eller nästan i alla fall. Mitt paket från Gymgrossisten hade anlänt till posten. En hel kartong full med läckerheter som jag bar hela vägen hem till lägenheten på tolftevåningen.
Alla dessa läckerheter innehöll mitt paket: Beef protein till min pojkvän eftersom han är allergisk mot allt protein förutom beef. Konserverad kycklingfile och Delicatos damsugaproteinbars var även hans val. Men jag beställde två olika sorters protein. Båda påsarna är från Star Nutrition Whey-80, en i pistage och en päron/vanilj smak. Hittills håller pistage hårt i första platsen!
Igår har jag tagit en promenad längs strandpromenaden med min pojkvän, genomfört ett tungt gympass på SATS och sist men inte minst gått på kinaresturangen Korat i Sickla, mumms!
På gymmet blev det magmusklerna och ryggmusklerna som fick kämpa. 


//Yesterday evening was Santa Claus to visit us, or almost, anyway. My package from Gymgrossisten had arrived mail. A whole box full of delights that I carried all the way back to the apartment on the twelfth floor. All these delicacies contained my package: Beef protein to my boyfriend because he is allergic to everything except beef protein. Canned chicken fillet and Delicatos proteinbars was also his choice. But I ordered two different types of protein. Both bags are from Star Nutrition Whey-80, one of the pistachio and pear / vanilla flavor. So far, keeps pistachio hard on to the first place! Yesterday, I took a walk along with my boyfriend, did a heavy workout at the gym SATS and last but not least gone the china dinning Korat in Sickla, Mumms! At the gym the abs muscles and back muscles had to fight.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar