lördag 9 maj 2015

Leg day

Yesterday I trained my legs!

Träningsvärken börjar komma och stegen känns tunga efter gårdagens benträningspass. Jag tycker inte riktigt om att köra ben om jag inte är helt utvilad eftersom det är ett så pass tungt träningspass Och igår kände jag mig ganska trött till en början, men när jag väl satte igång på benpressen sattes pumpen igång och det blev i slutändan ett väldigt lyckat och tungt träningspass. Ge aldrig upp!
Ibland kan man bli motiverad ävenfast man inte var det från början, bara man kämpar lite i början!
Ha en underbar Lördagskväll, kram!!

//The training pain starts to come and my steps feel heavy after the training yesterday. I do not really like to train legs if I'm not completely rested because it is such a heavy workout. And yesterday I felt pretty tired at first, but once I started on the leg press my motivation were up and running and it was ultimately a very successful, and heavy exercise. Never give up!
Sometimes the motivation comes if you just struggel a bit in the beginning and hold out when it feels like the hardest!
Have a lovely saturag evening, Hugs!!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar