måndag 27 april 2015

Shoulders and the buuurn

Intensivt träningspass på kort tid!

Jag älskar att köra superset när jag har ont om tid, utan att stressa hinner man med så mycket och blir riktigt slut i musklerna efteråt. Dessutom hinner jag inte känna mig trött mellan övningarna även fast jag kör hårt och bara pumpar på men dagen efter känner man av ordentligt hur hårt man tränade dagen innan.

Detta är dagens axelträningspass som var riktigt svettigt och roligt.

Superset med Drag till hakan med viktskiva och drag åt sidan i kabelmaskin
Drag till hakan med viktskiva - 3 set, 10 reps
Vågräta drag åt sidan i kabelmaskin - 3 set, 15 reps

Superset med axelpass i hamner strength maskin och stående flyes
Axelpress - 4 set, 10, 10, 8, 8 reps
Flyes - 5 set, 10 reps

Sittande Axelpress med hantlar - 3 set, 10, 10, 8 reps


//I love to make a super set during my workout when I have little time, without rushing you can do so much and get really tierd muscles afterwards. Furthermore, I do not have time to feel tired between exercises even though I get pumped and


the day after you feel how hard you trained the day before.

This is today's shoulder workout that was really sweaty and fun.

Superset with Upright Row with weight plate and pull to the side of the cable machine
Upright Row with weight plate - 3 sets, 10 reps
Horizontal pull to the side of the cable machine - 3 sets, 15 reps

Superset with shoulder workouts in Hamner strength machine and standing flyes
Shoulder Press - 4 sets, 10, 10, 8, 8 reps
Flyes - 5 sets, 10 reps

Seated Shoulder Press with Dumbbells - 3 sets, 10, 10, 8 reps