fredag 24 april 2015

Leg Day!

Long and strong legs


Igår lagade jag tacos till middag och till efterrätt blev det sockerfri proteinrik morotskaka, så ljuvlig! Ni måste prova att laga den, endast 200 kcal för en ordentlig bit med både saftig kaka och syrlig frosting. Jag ska lägga upp receptet inom kort. Jag njöt av min morotskaka extra mycker eftersom jag hade klarat en tenta på morgonen, jippi! Efter all matlagning och soffa sittande pallarede jag mig iväg till gymmet. Ett så pass ordentligt benpass genomförde jag att jag på darriga ben gick hem helt svettig innan jag kunde hoppa in i duschen.

Superset med benpress och utfall
Benpress - 4 set, 12, 10, 10, 10 (90 kg)
Utfall - 2 set, 15 steg

Supersset med lex extersions och utfall
Leg extensions - 4 set, 10, 10, 10, 10
Utfall - 3 set, 25 reps

Insidalårpress i maskin - 3 set, 15 reps
Standing calf - 3 set, 15 reps



//Yesterday I cooked tacos for dinner and for dessert, it was sugar-free protein-rich carrot cake, so lovely! You must try to cook it, only 200 calories for a proper piece with both moist cake and tangy frosting. I'll post the recipe soon. I enjoyed my carrot cake extra much, much as I had passed an exam in the morning, yay! After all cooking and couch sitting jacking nest, I'm off to the gym. A so firmly leg workout I conducted me on shaky legs went home totally sweaty before I could jump into the shower.

Superset with leg press and lunges
Leg - 4 sets, 12, 10, 10, 10 (90 kg)
Outcome - 2 sets, 15 steps

Supersset with lex extersions and outcomes
Leg Extensions - Set of 4, 10, 10, 10, 10
Outcome - 3 sets, 25 reps

inside thigh in machine - 3 sets, 15 reps
Standing Calf - 3 sets, 15 reps