onsdag 22 april 2015

Biceps and triceps evening

Negative thoughts turns into positive ones

Igår var en ganska tung dag för mig på grund av väldigt dåliga nyheter. En dålig nattsömn gav mig dessutom mörka ringar under ögonen hela gårdagen. Och gjorde mig omotiverad att gå till gymmet, men när jag väl tvingade mig ut på en promenad senare under dagen var det underbart att ta en timmes sväng i solen. Tänk att några få solstrålar kan hjälpa två nedotriktade mungipor till att riktas upp igen. På gymmet tränade jag triceps ordentligt och skyndade mig att träna biceps innan det stängde.
The only bad workout you can do is The one you didn't do!

Triceps

Triceps pusch down i kabelmaskin - 4 set, 10 reps
Triceps press bakom huvudet - 4 set, 10, 10, 9, 8 reps
Triceps press över huvudet med rep - 3 set, 10 reps

Biceps

Biceps övning: 21 - 3 set, 21 reps (10 kg)
Bicepscurl med en viktskiva (10 kg)


//Yesterday was a pretty hard day for me because of very bad news. A bad night's sleep also gave me dark circles under my eyes yesterday. And made me unmotivated to go to the gym, but when I forced myself out for a walk later in the day it was wonderful to take a one-hour turn in the sun. Think that a few rays of sunshine can help two down pointing corners of the mouth to be targeted up again. At the gym I trained triceps properly and rushed to train biceps before the gym closed.

Triceps

Triceps pusch down in cabel - 4 set, 10 reps
Triceps press behind my head - 4 set, 10, 10, 9, 8 reps
Triceps press over my head with ropes - 3 set, 10 reps

Biceps

21 - 3 set, 21 reps (10 kg)
Bicepscurl (10 kg)